8 Kasım 2007 Perşembe

TAHİNLİ KARNABAHAR SALATASI

Bu tarifi Pınar'ın kitabından denedim. Diyorum ya bizim ev damak tadı çok farklı kişilerden oluştuğu için çok güzel sonuçlar ortaya çıkıyor. Bu sonuçlara göre size sunumlar yapıyorum.Beğenmediğim bir şeyi ise zaten yayınlamaya yüzüm olmaz...Genelde zaten yıllardır mutfağımda pişen ve olgunlaşmış tariflerimi paylaşıyorum ama arasıra da yeni denemelerim oluyor.Bu tarifi de ben ve eşim çok beğendik.Oğlum, sosuna bayıldı; kızım da sossuz tercih ederim dedi...

Yapması çok kolay; siz de deneyin ve kendi istatistiklerinizi oluşturun isterseniz... Beğeni ve eleştirilerinizi de bana iletirseniz memnun kalırım...

1 küçük karnabahar
4 yemek kaşığı yoğurt
2 yemek kaşığı mayonez
4 diş sarımsak
4 yemek kaşığı tahin
1/2 çay kaşığı kimyon
1/2 çay kaşığı pul biber
2-3 dal dereotu
tuz


*Karnabaharı yıkayıp çiçeklere ayırıp, tuzlu ve bir kaç damla limonlu suda yumuşayana kadar haşlayalım ve süzelim.
*Pul biber ve dereotu hariç diğer malzemeleri karıştırıp , hazırladığımız bu sosu karnabaharın üzerine dökelim.
*Pul biber ve dereotu ile süsleyelim ve servis yapalım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...