31 Ocak 2008 Perşembe

FATOŞ TUNCAY DAN ALTÜST BÖREĞİ





Fatoş cuğum işte bu da bizim mutfaktan çıkan sanırım son örnek altüst böreğin...! İnşallah seninki kadar güzel yapabilmişimdir...Üzerine ben yumurta sürüp susam çörekotu serptim sadece...Bir de güzel kabardı ki sormayın, yandan da resim çektim o yüzden:))) Sağol Fatoş cuğum bizlerle bu güzel böreği paylaştığın ve mutfaklarımıza kazandırdığın için...
Telaşeden masadaki son halini tek başına görüntüleyemedim ama böyle de güzelliği anlaşılıyor sanırım:))) Tarif eklemiyeceğim bu kez; bir tık yapıp BURAYA Fatoş Tuncay ın diğer güzel tariflerinin de olduğu fatostuncay.blogcu.com a ulaşabilirsiniz...
Hadi buyurun ....


5 yorum:

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Günaydın belginciğim...Börek gel beni ye diyor enfes görünüyor canım ellerine sağlık Hayırlı cumalar dilerim canım :)

Lezzet Gemisi dedi ki...

ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞLIK.

Fulya dedi ki...

Börek çok iştah açıçı görünüyor.Ellerine sağlık.

kizilciksurubu dedi ki...

Canim börek cok sahane olmus,ellerine saglik.Iyi hafta sonlari diliyorum.

cengiz ibrahim dedi ki...

tarife ulaşamadım görünümü çook güzel siz verseniz olmaz mı?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...