11 Aralık 2007 Salı

YILDÖNÜMÜ PASTASI

Bugün bizim evlenme yıldönümümüz...(5 Ekim ) 19 yıllık evlilik ve 20 yıllık birliktelik...Kimine göre az, kimine göre çok, öyle değil mi? Güzellikleri ve sıkıntıları da içinde barındıran bunca yılı, bunca yolu birlikte yürüdüğüm eşime bana kattığı tüm değerler ve artılar,hepsinden önemlisi de iki güzel çocuğum için teşekkür ediyorum. Dünyada kaldığım son noktaya kadar yanımda olmasını diliyorum.
Mutlu yıllar bize...!

İşte bu da bugün için yaptığım yıldönümü pastası...tek kelimeyle nefis! Ben doğrusunu isterseniz şeker hamuru ve şeker hamuru ile hazırlanan pastaları çok sevmiyorum. Böyle daha doğal geliyor.Size de tavsiye ederim gerçekten çok kolay...
Akşam pastamızı kestikten sonra ancak dilim görüntüsünü alabildim. Tadı muhteşemdi.!


1 hazır kakaolu pandispanya kek
3 çorba kaşığı nutella
1 paket labne peynir
2 çorba kaşığı kakao
· 1,5 su bardağı süt (yarısı keki ıslatmak için)
1 kutu kremşanti
½ çay bardağı damla çikolata
½ ülker bitter çikolata


Nutella,labne, kakao ve süt telle iyice çırpılır. Krem şanti toz halinde ilave edilerek karıştırılır.
Kek servis tabağına yerleştirilir, süte 1tatlı kaşığı şeker eklenerek yarısı ile kek ıslatılır. Kremanın yarısı üzerine yayılır. Damla çikolata üzerine serpilir.Diğer kek üzerine yerleştirilerek kalan süt ile ıslatılır,krema ile tamamı kaplanır.Buzlukta bekletilen çikolata, rendelenerek üzerine serpilir . Bir gün dolapta bekletilir.
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...