14 Aralık 2007 Cuma

SOSİSLİ ZEYTİNLİ MUFFİNLER


2 adet yumurta(muhakkak oda sıcaklığında)
1 çay bardağı sıvıyağ
2 çay bardağı yoğurt
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
1 adet sosis
3-4 kaşık çekirdeksiz zeytin


*Yumurta ile önce sıvıyağı çırpalım..(Ben yumurtaları mikrodalga fırında 30 saniye ılıtıyorum...Bu önemli bir ayrıntıdır!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
*Sonra yoğurdu ekleyelim ve çırpmaya devam edelim.
*Kabartma tozu ile elenmiş unu da ekleyip kaşıkla karıştıralım.
*Dörde bölünmüş sosisleri ve zeytinleri de ekleyip koyu bir pelte kıvamı elde edelim. Kaşıktan akmasın ama katı da olmasın.
*Muffin kalıplarımıza veya istediğiniz herhangi bir kalıba kaşıkla koyalım. Benimkiler onikili muffin kalıbına tam geldi.
*Seviyorsanız üzerine benim gibi çörek otu veya susam da serpebilirsiniz.
*180 derece önceden ısıtılmış fırınımızda kızarana kadar pişirelim.

Afiyet olsun..

Bu da laptopumun başında ısırdıktan sonraki hali....Hoşuma gitti içinin görünümü....Çekiverdim :))))

2 yorum:

sofraozlemi dedi ki...

merhaba ,pasta ve muffinler harika ..ellernize sağlık..
sevgilerimle.

Papatya Prenses dedi ki...

oooooo kimleri görüyorum ayol:))
Her sabah gözümü açtığımda yeni bir blogcuyu spotcu olarak görüyorum ve çok seviniyorum:) Hoş geldinnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...