3 Aralık 2007 Pazartesi

HALLEY PASTASI


Sevgili Işıl cığım, pasta börek yapmayı pek sevmez...Kolay ve pratik tarifleri tercih eder genellikle...Bu tarif de ona ait...Çok lezzetli ...Hep börek açacak değiliz ya, biraz da biz işin kolayına kaçalım...mutfak deneyimi fazla olmayan arkadaşlar da böylelikle enfes bir lezzet sunarlar misafirlerine ve inanın içinde ne olduğu mümkün değil anlaşılmıyor...
Işıl cığım tarifini de seni de seviyorum...:)))

2 poşet krem şanti
2 su bardağı soğuk süt
20 adet halley
100 gr dövülmüş ceviz

1 paket Dr.Oetker çikolata sos

*Krem şantiyi soğuk sütle iyice çırpıp içine kırılmış halleyleri ve cevizi ekliyoruz.
*Servis tabağına alıp üzerine çikolata sos döküyoruz.

afiyetle yiyoruz.

3 yorum:

Anonymous dedi ki...

harika..mükemmel bi tatlı.bana bi arkadasım verdi. bende internette incelerken aynını gördüm. deneyin :)

hasret dedi ki...

nasıl tabağa alıyouz ben yaptım bulamaç gibi oldu yaa:(((

hasret dedi ki...

nasıl tabağa alıyouz ben yaptım bulamaç gibi oldu yaa:(((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...