18 Aralık 2007 Salı

GAZOZLU KARIŞIK KEK


3 adet yumurta(muhakkak oda sıcaklığında)
1,5 su bardağı toz şeker
1 küçük şişe gazoz ,fanta,soda vs.
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1/2 paket erimiş margarin(125 gr)
2 su bardağı(civarında) un
1 su bardağı nişasta
3 kaşık sarı üzüm, fındık,kayısı,incir,damla çikolata vs...(kuru meyveleri haşlıyoruz)
1 portakal kabuğu rendesi
*Yumurta ve toz şekeri mixerle iyice çırpıp gazozu ilave edelim.
*Erimiş yağı ve haşlanmış kuru meyveleri ekleyelim.
*Vanilya ve kabartma tozunu unla birlikte eleyelim.
*Kaşıkla iyice bütün malzemeyi karıştıralım.
*Hazırladığımız karışımı yağlanmış ve unlanmış olan kalıbımıza boşaltıp önceden ısıtılmış 180 derece fırında 40 dakika kadar pişirelim
Afiyet olsun

10 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Canım ellerine sağlık,çok güzel olmuştur eminim ki:)

Hayırlı,bereketli ve makbul bayramlar

zeya dedi ki...

gazozlu tarif çok ilginç denenmeli :)

ezgi uğurlu dedi ki...

merhaba sevgili belgin.
ne kadar güzel görünüyor gazozlu kek.ne güzelde kabarmış.
ellerine saglık.
bayramın kutlu olsun.umarım herşey gönlünce olur.
sevgiler

serinmavi dedi ki...

Hayırlı ve huzrlu bayramlar diliyorum.Sevgiler.....

inci dedi ki...

Canım ailenle beraber nice güzel bayramlar geçirmeni dilerim:)gazozlu kek misler gibi olmuş...ellerine sağlık.....

SevgiSeli40 dedi ki...

merhaba canim kurban bayramin sana ve ailene huzur ve mutluluk getirmesi dilegi ile sevgiler

Kevser dedi ki...

Bayramlar
Umuttur,özlemdir...
Sevdiklerimizin daima yanımızda olması dileğiyle
Hayırlı bayramlar.

ZeYnEp dedi ki...

gazozlu kek nefisssss:)))ay ben varya gazozu keksiz de çok seviyorum:)))ellerine kollarına sağlık...
bayramınız mübarek olsun...
öpüyorum koskocamannnnn

sevimin sayfasi dedi ki...

kurban bayramini kutlar sevdiklerinle huzur icinde gecirmeni diliyorum
sevgilerimle...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Ben geldimmmmmmmm, tam akşam saati çayın yanında keki aldım götürüyorum, müsade edersiniz herhalde demi:))) Bayramınızı kutluyorum, sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...