10 Ekim 2007 Çarşamba

FIRINDA YAĞSIZ KIZARTMA


http://1tarif1lezzet.blogspot.com/

http://1tarif1lezzet.blogspot.com/

FIRINDA YAĞSIZ KIZARTMA


Geçenlerde blogları ziyaret ederken okudum ve çok hoşuma gitti.Sevgili gulidem misafirleri için yapmış.Hem çok pratik, hem tertemiz, hepsinden öte SAĞLIKLI...Bir o kadar da lezzetli.Bizimkiler bayıldı, bir sürü övgüler aldım; hepsini arkadaşıma gönderiyorum.Gerçekten hak ediyor. Zira yıllardır HİÇ gerçekten hiç denecek kadar az yaptığım ama bizimkilerin de çok sevdiği bir lezzetti bu.Yemek yapacak haliniz mi yok, hemen pratik.

Malzeme keyfinize kalmış...


  • Sebzeleri (kabak, kabuklu patates, havuç, biber vs) yıkayıp dilediğimiz gibi doğruyoruz.
  • Tuz ve bir iki kaşık sıvıyağ ile karıştırıyoruz. 
  • Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsimize koyuyoruz ve kızarana kadar pişiriyoruz.
  • Hatta hatta şöyle diyelim, ben poğaçaları yapınca bir tepsi de bunu hazırladım.Poğaçanın bonusu yani...:))  
  • Bir kısmını domates soslu, bir kısmını da sarmısaklı yoğurtlu hazırladım.

Not: ** Domates sos için istediğiniz kadar kadar domatesi rendeleyin..1-2 diş sarımsak rendesi ve tuz ekleyerek bir kaşık tereyağında 20-25 dakika pişirin.



Nasıl da lezzetliydi anlatamam...mutlaka yapın derim...Tekrar teşekkürler arkadaşım



Afiyet olsun




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...