11 Ekim 2007 Perşembe

KARTOPU

Bu güzel hindistan cevzli topları sevgili Hatice'de (portakal ağacı) uzun zaman önce görmüş ancak çok istediğim halde bir türlü deneme imkanı bulamamıştım.Kısmet bugüneymiş.Hepinize denemenizi tavsiye ederim.Çok güzel gerçekten ...Ben biraz ölçüleriyle oynadım (hindistan cevizini azaltıp süttozunu arttırdım) Biraz da değişik süsleme yaptım,değişik bir tat ve görüntü çıktı ortaya...teşekkürler Hatice...

İşte ölçüler:
3-4 su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı süttozu
3/4 su bardağı toz şeker
200 ml çiğ kreme
Hepsini karştırıp yoğuruyoruz.Minik toplar yapıp hindistan cevizine buluyoruz.Ben birazını,çöp çikolataya, birazını da antep fıstığına buladım.Buzdolabında bekletiyoruz.Çok basit değil mi?
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...