12 Eylül 2007 Çarşamba

MEYVELİ MUHALLEBİ





MEYVELİ JÖLELİ PASTA

MEYVELİ  MUHALLEBİ


Çok acele pratik bir pasta yapmaya yeltendim.. Kolay, lezzetli ve hafif bu pasta ortaya çıktı.


Malzemeler:


  • bir paket kedi dili(hepsini kullanmadım)
  • 3/4 su bardağı reçelli/ballı su


Krema:

  • 1/2 lt süt
  • 2 kaşık un
  • 4 kaşık şeker
  • Vanilya veya damla sakızı
  • 1 kaşık margarin veya tereyağı

  1. Süt , un , şeker ile kremamızı pişirelim, inerken vanilya ve margarini ekleyip, altını kapatıp 4-5 dakika mixerleyelim.
  2. Üzerine zevkimize göre meyvelerimizi dizelim.(O an için benim elimin altında şeftali ve kayısı vardı)
  3. Sonra dilerseniz jöle hazırlayıp, dilerseniz benim yaptığım gibi 
  • 1,5  kaşık mısır nişastası( gdo nedeniyle artık kullanmıyorum) + 2 bardak meyve suyu+1 kaşık şekeri kaynatıp üzerine gezdirelim.
  • Dilediğimiz gibi süsleyip  buzdolabında bir iki saat soğutarak servis yapalım soğutarak servis yapalım

Afiyet olsun





Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...