12 Aralık 2008 Cuma

ZEYTİNYAGLİ HAVUC


ZEYTİNYAĞLI HAVUÇ
Malzemeler:
4-5 adet havuc
1 orta boy soğan
2-3 diş sarımsak
2-3 yemek yemek kaşığı pirinç
4 yemek kasığı zeytinyagı
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi seker
1/2 su bardagi sıcak su
Maydonoz
Yapilisi:
*Sogani piyazlık dograyip sarımsakla beraber yağda sarartalım.
*Halka doğranmış havuçları tuz, seker ilave edip beş dakika daha kavuralım.
*Uzerine pirincleri ekleyelim biraz daha çevirelim
*Sıcak suyunu ekleyip agzini kapatalım.
*Kısık ateste havuclar yumusayincaya ve pirinçler uzayıncaya kadar pisirelim. (Gerekirse biraz daha su ilave edilebilir)
*Servis yaparken uzerine dogranmis maydonoz serpistirelim.
Afiyet olsun...


7 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim kalp kalbe karşıymış bende akşam yapmayı düşünüyordum.Kasım ayı sofra dergisinde gördüm ellerine sağlık çok şık ve leziz kocaman sevgiler öptüm...

defneylebirlikte dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuş canım.tam ağzıma layık..

deniscafe dedi ki...

Zeytinyağlı yemekler çok leziz oluyor bir okadarda sağlıklı..miss gibi.. ellerinize sağlık.. Bu arada sizi arkadaş listeme aldım .. sevgiler

benimyemeklerim dedi ki...

canım ellerine sağlık çok sağlıklı ve çokta lezzetli bir yemek olmuş.güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle

benimyemeklerim dedi ki...

canım ellerine sağlık çok sağlıklı ve çokta lezzetli bir yemek olmuş.güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle

hunerlieller dedi ki...

selam canım..eline saglık tam benlik bir tarif...güzel bir haftasonu dilerim.sevgiler.

Aysultan... dedi ki...

Ellerine sağlık,zeytinyağlı yemekler tam bana göre :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...