16 Aralık 2008 Salı

KOKOSTAR KURABİYE

KOKOSTAR

İlk nerede gördüm, tarifi nereden aldım tam olarak hatırlamıyorum ama(yanılmıyorsam yeşilkivi de ilk kez görmüştüm) neredeyse tüm blogcu arkadaşlarım bu tarifi denemiştir ve herkes de eminim benim gibi çok sevmiştir...Ben hindistan cevizli tatları çok sevdiğim için bayılıyorum...Tarifi bizle paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum...
Herkese de tavsiye edebileceğim güzel bir lezzet..:))
Yaklaşık aynı sözlerle ben de sizlerle paylaşmak istiyorum..

Malzemeler :
Hamuru :
1 kahve fincanı kakao
2 yumurta (birinin akı iç malzemesine)
250gr. margarin
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un

İçine:
2 su bardağı hindistancevizi
2 çay bardağı pudra şekeri
1 yumurtanın akı (hamur malzemesinden alınacak)

Üst Süsleme İçin:
1 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt (birazı su olursa parlaklık verir)

Yapılışı :
*Un haricinde tüm hamur malzemelerini karıştıralım.
*Unu azar azar ekleyerek yumuşak bir hamur hazırlayalım.
*Ayrı bir kapta yumurta akını bir çimdik tuz ekleyerek mikserle kar gibi oluncaya kadar çırpalım.
*Pudra şekerini ilave edilip çırpmaya devam edelim.
*Hindistan cevizini de çırpma kabına alıp iyice karıştıralım.
*Hamurdan küçük parçalar alıp yuvarlayalım ve mümkün olduğunca ince olmasını sağlayarak içini açalım.
*İçine Hindistan cevizli malzemeyi yerleştirelim ve kapatalım.
*Kapalı yeri alta gelecek biçimde yağlı kağıt serili tepsiye dizilirelim.
*Önceden ısıtılmış 180 derece fırında kurabiyeleri 15 dakika pişirelim.
*Üst süsleme malzemelerini karıştırarak pişirelim ve soğumaya bırakalım.
*Soğuyan kurabiyelerin üzerini soğuyan üst süsleme malzemesi ile süsleyelim.
*Antep fıstığı veya herhangi bir üst malzeme ile de servis yapalım...
*(Ucu sivri sıkma torbasıyla, ince uçlu bir huniyle ya da bir poşete açacağınız küçük bir delikle yapabilirsiniz.)


Afiyet olsun:))

9 yorum:

deniscafe dedi ki...

Tablo gibi duruyor..Ellerine sağlık..Sevgi ve sağlıkla..

defneylebirlikte dedi ki...

GECE GECE CANIM NASIL DA İSTEDİ...MÜTHİŞSİN DOĞRUSU.ELLERİNE SAĞLIK CANIM

EU MULHER dedi ki...

Hello dear! Very delicious e very beautiful.


Kisses

sarımutfak dedi ki...

cnm kurabiyeler harika olmuş ellerine sağlık sabah sabah cnm çekti doğrusu
öptüm
hoşçakal

derya dedi ki...

Canım bendede denennmek için bekleyen tarifler arasında ellerine sağlık enfes görünüyor kocaman öptüm...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Çok şık ve harika bir tarif. Ellerine sağlık canım.

Aysultan... dedi ki...

Çok hoş görünüyor kurabiyelerin ellerine sağplık:))

kizilciksurubu dedi ki...

Cok nefis görünüyorlar, ellerine saglik canim. Sevgilerimi gönderiyorum.

neslihan dedi ki...

canım kurabiyeler enfes görünüyorlar.ellerine sağlık.hindistan cevizi çok yakışıyor kurabiyeye.afiyet olsun.sevgilerimle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...