1 Aralık 2008 Pazartesi

TAVUK SNİTZEL VE SADE PİLAV



Tavuk bonfileleri ,

1 çay bardağı kadar süt,

1 tatlı kaşığı tuzot,

1-2 kaşık sıvıyağ

karabiber

az tuz,

kekik ve köri



*ile hazırladığımız sosun içinde bekletelim.(4-5 saat buzbolabında beklerse çok güzel oluyor) *tabağa galeta unu koyalım.
*tavuk etlerini sostan çıkarıp her tarafını bolca galetaya bulayalım.
*teflona sıvı yağı hafifçe gezdirelim ve iki tarafını da güzelce kızartalım..
*Yanında sade pilavla servis yapalım



Afiyet olsun

7 yorum:

derya dedi ki...

Canısı günaydın tesadüfe bak ikimizdede tavuk ve pilav ama farklı lezzetler ellerine sağlık canım çok leziz öptüm...

benimyemeklerim dedi ki...

canım ya harika olmuş.özellikle şinitsele bayılırım.incecik çıtır çıtır.hımmm.ben bu tabağı alıyorum sevgilerimi bırakıyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika gorunuyor,afiyet olsun
aylanin masasinda aklim kaldi neler hazirlanmis nefis olmus sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim harika gorunuyor,afiyet olsun
aylanin masasinda aklim kaldi neler hazirlanmis nefis olmus sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

BU İKİLİYE ASLA HAYIR DİYEMEM. NEFİS OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
AYRICA, GÜZEL YORUMUNA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEVGİLER...

disal dedi ki...

tamda benlik bi menü olmuş..

ellerine sağlık....

nefis....

nilay dedi ki...

Tavukları soya sosuna buluyorum ben. Çok da beklemeden hemen yumuşayıveriyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...