5 Eylül 2008 Cuma

NEFİS İFTAR MENÜSÜ VE KARA LAHANA SARMASI

Dün akşam canım Emine'mdeydik iftarı hep beraber yaptık, oruçlarımızı birlikte açtık..
Sağolsun enfes bir masa hazırlamıştı bizlere..O kadar telaşeyle, geç kalma korkusuyla çıktık ki evden fotoğraf makinamı almayı unutmuşum. Trafiği de düşününce kesin yetişemeyiz gözüyle bakıyorduk ama milimle masadaydık..Zaten çok beceriklidir arkadaşım , eli güzeldir , sevgisini de katmış ortaya harika yemekler çıkmıştı sağolsun..
Valla bunlar övgü değil gerçekten düşündüklerim ve hissettiklerim..:)) Bu yazıyı okuyunca biliyorum ki" yok canıııım" diyecek..İşte bu kadar da mütevazidir..
Arkadaşım şu aralar biraz sıkıntılı günler geçiriyor, o fedakarlıkla yine de herşeye koşturmayı başarıyor,Allah gücünü artırsın inşallah..
Makinamı almadığım için çok üzüldüm gerçi ama Emine ve Ender abi sağolsunlar kendi makinalarıyla bana destek oldular..Çok değil sadece bir kaç poz sizler için..
Gelelim kara lahanaya..Gerçi tarifini almayı unutmuşum günün yorgunluğu ve sersemliğiyle ama ilk kez yememe rağmen çok beğendim ben.....Hiç de söylendiği gibi değil yani(bazı nahoş duyumlar almıştım da:))
Tabakta görünenlerin hepsini yiyebilirdim yani:)) Canım benim bir de güzel koni şeklinde(huni gibi) sarmış onları ince ince uğraşıp...Çok lezzetliydi diğer herşey gibi..
İnşallah ilerleyen günlerde alırım tarifini ve yöresel yemekler grubumuza bir katkı daha olur böylece..
Böreği ise daha önce yayınlamıştım.. BURAYA veya BURAYA  tıklayıp ulaşın isterseniz...

Belki sizlere de fikir olur diye yazıyorum sevgili dostlar ..Neler vardı masamızda:
Yoğurtlu çorba
Salçalı biftek
Şehriyeli pilav
Patates püresi
Karışık göbek salata
Ispanaklı ve patatesli börek
Zeytinyağlı kırmızı biber dolması ve yaprak sarması
Beşamel soslu brokoli
Kara lahana sarması
İftariyelikler
Güllaç
Afiyetle kalın, sevginiz eksik olmasın...Tam yarım saat kala hepinize hayırlı iftarlar diliyorum...:))

1 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

VALLA YOK YOK SOFRADA. MAŞALLAH. ALLAH H.İBRAHİM BEREKETİ VERSİN. SİZLERE AFİYETLER OLSUN CANIM. ARKADAŞININ DA ELLERİNE SAĞLIK. KEYİFLİ BİR CUMARTESİ AKŞAMI DİLİYORUM. SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...