6 Ocak 2008 Pazar

PEYNİRLİ TART





Fatoş cuğum beni çok duygulandıran sözlerle güzel bir jest yapmış, sağolsun, iltifatlara boğmuş beni...Haketmek için elimden geleni yapıyorum...Teşekkür ederim çok mutlu oldum.:))))

Ben de ondan habersiz Cumartesi gelen arkadaşlarım için Ayşe nin de daha önce yaptığı Fatoş un yayınladığı bu güzel tartı yaptım...Hepimiz çok ama çok beğendik...Çok lezzetliydi gerçekten, hepinize denemenizi öneririm... Veee giderseniz Fatoş a emin olun çok daha güzel şeylerle karşılaşacaksınız... Harika lezzetler yapmış yine...Ayşe 'ciğimi de unutmayın o da son derece becerikli ve güzel lezzetler ortaya çıkaran harika bir dost:)))

Tüm dostlarım hepiniz iyi ki varsınız....


* 1 yumurta

* 2 kasik yogurt

* 1 paket kabartma tozu

* 125 gr yag

* Aldigi kadar un

* Peynir, maydanoz

* Ustu icin yumurta sarisi,

corekotu


YAPILISI:

*Yagi eritip sogutalım; sonra tüm malzemeleri yogurma kabina alarak pürüzsüz bir hamur yoğuralım.

*Hamurdan bir parca ayirip kalan hamuru tart kalibina yayalim.

*(Kalibi yaglayıp unlamayı unutmayin) catalla delikler acalim ve peynirli karisimi esit miktarda dökelim

*Ayirdiginimiz diger parcadan seritler yapip kafes seklinde üzerine koyalim

*Yumurta sarisi sürüp cörek otu serpip 180 derecede pisirelim ...


Afiyet olsun


FATOS CUM TARIF ICIN DE GÜZEL SÖZLERİN İÇİN DE ÇOK TESEKKÜRLER...:))))


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...