6 Ocak 2008 Pazar

SUSAMLI TAHİNLİ KEK

Bu keki sevgili Nurcan daha önce yapmıştı ve ben görünüşüne bayılmıştım. Lezzetini de o onayladığı için "hadi yapalım "dedim ve iyiki de yapmışım. Hepimiz çok beğendik , gerçekten çok lezzetli olmuştu....Çok teşekkür ederim arkadaşım böyle güzel bir lezzeti bizimle paylaştığın için...Sırada yapılmayı,denenmeyi bekleyen öyle çok tarif var ki...Vaktim oldukça ve tabii misafir geldikçe bir iki bir iki deneyeceğim hepsini...Bu kekte pişman olduğum tek bir şey var.Kalıbımın şeklinden dolayı keşke üst kısmına da susam dökseydim diye düşündüm..:))) İşte tarif...Nurcan ınkini görmek için (http://yenitadlar.blogcu.com) a gitmelisiniz...

3 yumurta
1,5 su bardağı seker
1 su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı tahin
1çay bardağı sut
1 paket kabartma tozu
3 su bardağı un

*Oda sıcaklığındaki yumurta ve şekeri mixerle iyice çırpalım.
*Kabartma tozunu una ekleyerek tel çırpıcıyla şöyle bir karıştıralım.
*160 derece fırında pişirelim..
Afiyet olsun...

Teşekkürler Nurcan cığım....

1 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

süt,yağ ve tahini eklemiycek miyiz:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...