5 Ocak 2008 Cumartesi

SALÇALI BİFTEK

6-8 parça biftek
1 adet büyük soğan
3-4 adet patates
1 yemek kaşığı salça
4-5 adet tane karabiber
tuz, (arzuya göre kekik)
3 adet domates
sıcak su
2 kaşık tereyağı

*Biftekleri düdüklümüze koyalım ve az su ve yağ ile yarım saat pişirelim.
*Tenceremize tereyağını koyalım ve doğradığımız soğanları soteleyelim.
*Pişen etlerimizi , 1 kaşık salçamızı, 3 adet doğranmış domatesi- ben hala deepfreze koyduğum küp domateslerimi kullanıyorum- 5-6 adet top karabiberi, 3-4 adet doğranmış patatesi, az sıcak suyu,1 yemek kaşığı unu ve tuzu koyalım.
*Kaynadıktan sonra kısık ateşte yarım saat - kırkbeş dakika civarı yumuşayana kadar pişirelim...

Afiyet olsun

5 yorum:

Fulya dedi ki...

ya sen hep mideme ve gözüme hitap eden yemekler yapıyorsun.harkulade görünüyor.Tebrik ederim .Mutlaka çok lezzetlidir de.Hemen deneyeceğim.Ne zamandır salçalı biftek yapmak istiyordum bu beni çok iştahlandırdı.Eline sağlık.Ama benim ki bu kadar güzel olmaz herhalde.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Belginim...Nefis bir yemek olmuş hayatım.Afiyet olsun sizlere.

Papatya Prenses dedi ki...

Ohh mis mis,bunun yanına ayran da isterim ama ben :)
Canım ellerine sağlık,hayırlı günlerr

Lezzet Gemisi dedi ki...

Çok lezzetli ve iştah açıcı görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sağlıklı, mutlu ve bereketli bir hafta dilerim. Sevgiler.

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...