21 Ocak 2008 Pazartesi

ÇİLEKLİ jÖLELİ İRMİK TATLISI

Sevgili komşum Ayla, geçenlerde bize bu çok hoşuma giden tatlıyı yapmıştı...Sizlerle de paylaşmak istedim, hem çok pratik hem çok lezzetli...Ellerine sağlık tekrar arkadaşım:)))



Malzeme listesi vermiyorum, linke tıklarsanız irmik tatlısına ulaşabilirsiniz.



*Sade irmik tatlısı hazırlıyoruz.

*Borcama seriyoruz.Üzerine dondurulmuş çilekleri batırarak diziyoruz.

*Bir paket jöleyi üzerindeki tarife göre hazırlıyoruz ve çok azını döküyoruz.Buzdolabında biraz donduruyoruz.

*Sonra kalan jöleyi döküyoruz...Çilekler jöle içinde yüzmesin, dizdiğimiz formda kalsın diye bu işlemi yapıyoruz.

*Tamamını dolaba koyup donmasını sağlıyoruz ve servis yapıyoruz.



Afiyetler olsun.

3 yorum:

Fulya dedi ki...

Allahım bu ne güzel bir görüntü bayıldım:)))Enfes duruyor.Ayla'nın ellerine sağlık seninde tabiki:))Çünkü bizle paylaşmak için yazı yazdın.

Papatya Prenses dedi ki...

Ne cici bir görüntüsü var pembiş pembiş..

Lezzet Gemisi dedi ki...

BİR ÇİLEK AŞIĞI OLARAK, BU GÖRÜNTÜYE HAYRAN KALDIM. BİR YANDAN DA KENDİME KIZMAKLA MEŞGULÜM. :)) NEDEN YAZIN BEN DE DONDURUCUYA ÇİLEK KOYMADIM DİYE... ŞİMDİ BU NEFİSS TARİFİ YAPARDIM. AMA SENİNKİNDEN BİR DİLİM ALABİLİRİM DEĞİLMİ. :)) ELLERİNE SAĞLIK CANIMM.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...