6 Ocak 2008 Pazar

KAKAOLU İRMİK TATLISI



1 lt süt
9 yemek kaşığı irmik
12 yemek kaşığı toz şeker
1 yemek kaşığı kakao (tepeleme)
1 paket vanilya
arasına ceviz
üzerine arzuya göre erimiş çikolata
*Süt, irmik ve şekeri koyulaşana kadar karıştırarak pişirelim ve vanilya karıştıralım.
*Yarısını ıslattığımız kalıbımıza dökelim.
*Üzerine ceviz serpelim.
*Kalan yarıya kakaoyu ekleyip iyice karıştıralım ve onu da dökelim.
*yeterince soğuyunca buzdolabına koyalım ; bir iki saat buzdolabında dinlendirelim
*Servis yaparken dilerseniz çikolata sos kullanabilirsiniz.
Afiyet olsun.


4 yorum:

Fulya dedi ki...

ilk yorum yapan olmak çok hoşuma gidiyor.Bana yorum gelince ise sevinçten bayılıyorum.Yorumlarınız için teşekkür ederim.Busırada tatlın, hafif ve harika bir tatlı.Görüntü ise mükemmel.Eline sağlık.

akasyakokusu dedi ki...

günaydın canım...ne nefis bir görüntü..adeta kalk hemen aynısından yap diyor gönül..ama bütün ahali hastayız değil mutfağa girmek elimi suya değdiremiyorum..
çok güzel görünüyor prensesin kalıba dökülmüş hali gibi dimi..
ellerine sağlık arada uğrardın baktım fundada blogspotun var atlayıverdim kestirmeden:))

sofraozlemi dedi ki...

wawwwww görüntü ne kadar süperrrr..bende denedim geçen gün ama kalıptan böle güzel çıkmadı malesef:(
galiba herzamanki gibi acele davrandım..
ellerine sağlık cnm..çok güzel olmuşş.
sevgiler..

canan dedi ki...

Bu akşam irmik tatlısı tarifi ararken sizin kine rastladım,çok güzel ve lezzetli görünüyor.Biraz sonra kalkıp yapmaya coşacağım,inşallah sizinki gibi iyi olur.Yarın evdekilere ve arkadaşlara tattırınca onların düşüncelerini yazarım size.Kalın sağlıcakla....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...