18 Ocak 2008 Cuma

SUSAMLI GEVREK KURABİYE


Sevgili womentuana porselen demlik çay saati etkinliğine davet etmiş sağolsun...Ben de bu yemeğe doyulmayan (bir oturuşta dokuz on tane yiyor benimkiler!) misss gibi susamlılarla porselen demliğin yanında yerimi alayım dedim..Kolaylıklar diliyorum arkadaşıma da ....
Yapması bir kolay, yemesi bir zevkli...hadi buyrun;

1 paket margarin(oda sıcaklığında)
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 adet yumurta sarısı (akı üzerine kullanılacak)
1 çay bardağı süt
2 tatlı kaşığı pudra şekeri
1,5 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı karbonat
Yeterince un,
1 küçük paket susam

*Sadece önce sıvı malzemeyi ardından kuru malzemeyi birleştiriyoruz.
*Ceviz kadar parçaları elimizle silindir yapıp halka ya da dilediğimiz bir şekli veriyoruz.
*Yumurta akına ve susama batırıp 180 derece fırında pişiriyoruz.

Afiyet olsun...

4 yorum:

Fulya dedi ki...

Demin buraya baktım tarif yoktu.5 dak.sonra öbür bloguna baktım simitler süratıma gülüyor ve ye beni diyor.Oraya yorum yazdım geldim.Burada aynı simitler ye beni diyor.Resimlerim cok canlı.Eline sağlık.

Feyza Fidan dedi ki...

Çok güzel görünüyor kurabiyeler, aşağıdaki poğaçalarada bayıldım,
Ellerine sağlık
sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Susamli simit citir citir cayla iyi gider elinize saglik.
ben balkabagi corbasi hic yapmadim ama Alman arkadaslarima sorarim eger onlarda tarif varsa size yazarim.
Sicacik neseli bir pazar dilerim

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Selam belginciğim...Çıtır çıtır nefis olmuşlar.Afiyet olsun sizlere...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...