9 Mart 2008 Pazar

FRAMBUAZLI PARFESAN


Çok lezzetli ve çok hafif bir tatlı...
150 gr kedidili bisküvi(sawayer)
Kreması:
4 su bardağı süt
1,5 çay bardağı un
1 su bardağı şeker
1 limon kabuğu ince rendesi
1 paket vanilya
2 kaşık margarin
Sosu:
1/2 kg frambuaz
1 su bardağı şeker
1 su bardağı su
2 dolu yemek kaşığı mısır nişastası

*Süt, un ve şekeri tel çırpıcıyla karıştırarak pişirelim...
*Limon kabuğu ve vanilyayı ekleyelim altını kapatalım.
*Margarini ekleyip bir kaç dakika mixerle karıştıralım...
*Borcama dizdiğimiz kedi dili(sawayer) bisküvilerin üzerine düzgünce dökelim.
*Sos malzemelerini de aynı şekilde bir taşım kaynatıp kremanın üzerine yayalım...
*Gönlümüzce süsleyip afiyetle yiyelim...

9 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIMM. ÖNCELİKLE GÜZEL YORUMUN VE İYİ DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ARTIK İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR. SİZLERE VE BLOĞUMA KAVUŞTUM. FRAMBUAZLI NE VARSA GÖZÜM KAPALI DALARIM VALLA. :)) ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERCİM. HARİKA OLMUŞŞ. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER....

Fulya dedi ki...

Ne lezzetli ne muhteşem bir şey.Yorgun argın neler yapmışsın böyle.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Arkadaşım bu sayfanı yeni keşvettim.Burasıda çok güzelmiş.Tatlında harika olmuş ellerine sağlık öpt...

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Cok nefis görünüyor,ellerine saglik hayatım.İyi geceler...

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Belgi'cim senin tatlı da süper görünüyor canım..Eline sağlık..Sevgilerimle..

aysultan dedi ki...

Ellerine sağlık çok hoş görünüyor...

Feyza Fidan dedi ki...

Belginim, nasıl bir pastadır bu , öldüm resmen.. Yani recümde olan bir kişiye yapılmaz bu :(((
Ya ben niye böyle tatlı düşkünüyüm Allah'ımmm..
Harikasın, ellerine sağlık canım bacım...
Öpüyorum kocaman...

Papatya Prenses dedi ki...

Canım ellerine sağlık,çok iştah açıcı görünüyor:)

kizilciksurubu dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...