30 Mart 2008 Pazar

NESCAFELİ BİSKÜVİLER


Güzel bir hafta geçirmenizi dileyerek bu nefis kurabiyeleri size tanıtmak istiyorum...Kahve sevenlere özellikle tavsiye ederim...Ben tadından çok hoşlandım. Farklı bir aroması var... Bilgisayarla çok ilgimin olmadığı arada sırada tarif aradığım önceki zamanlarda alıp dosyalamışım..Hep denemek istediğim bir tarifti, denedim nihayet ve kendi adıma konuşmam gerekirse çok sevdim...Ama bir "tatlı kurabiye sevmez" olan eşim pek hoşlanmadı..((
Deneyip kendi damak tadınıza göre karar vermek de size düşüyor.. Paylaşan arkadaşıma çok teşekkür ederim buradan...Sağolsun.Şimdi geçelim tarifimize...
125 gr oda sıcaklığında tereyağı veya margarin
1 su bardağı un
1,5 tatlı kaşığı nescafe
2/3 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

*Yağı ezelim ve diğer malzemeleri ekleyip yumuşak bir hamur hazırlayalım
*Merdaneyle açıp kalıpla şekil verelim.
*170 derecede pişirip üzerine dilerseniz benmari eritilmiş çikolata ile veya başka şekilde süsleyerek servis yapalım

Afiyet olsun..

3 yorum:

Fulya dedi ki...

Kahveli şeylere bayılırım.Buda mutlaka çok güzeldir.Eşimin damak tadına bakarsam o pek böyle şeyleri sevmez.

Lezzet Gemisi dedi ki...

NEREDEN ALDIĞIMI HATIRLAMIYORUM AMA, BU TARİFİ BEN DE DENEMİŞTİM. GERÇEKTEN HOŞ BİR TADI OLUYOR. MİSAFİRLERİME İKRAM ETMEK İÇİN YAPMIŞTIM. ÇOK DA BEĞENİLMİŞTİ. SENDEN GÖRÜP ÖZENDİM. TERAR YAPAYIM EN İYİSİ. :)) ELLERİNE SAĞLIK. İYİ HAFTALAR DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER...

elif dedi ki...

ben çok severim nescafe yi. denemek istiyorum . ellerine sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...