25 Şubat 2008 Pazartesi

ZEYTİNLİ AY ÇÖREĞİ





Haşlanmış 2 adet patates rendesi (mikro dalgada beş dakikada haşladım)

2 yumurta(birinin sarısı yüzüne)

150 gr margarin

1 tatlı kaşığı tuz

3 su bardağı kabartma tozuyla elenmiş un

Çekirdeksiz siyah zeytin




*Hamuru yoğurup biraz dinlendirelim.

*Ceviz kadar parçalar alıp içine bir tatlı kaşığı zeytin koyalım ve kapatalım.

*Üzerine yumurta sarısı sürelim ve 180 derece ısıtılmış fırında kızarana kadar yaklaşık 20-25 dakika pişirelim.




Afiyet olsun...

4 yorum:

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canım ellerine sağlık poğacaların harika görünüyor

sevgiyle kal

Fulya dedi ki...

Canım artık karıştırmaya başladım.yorum yazdım mı yazmadım mı?Yazmamışım.Eline sağlık.

aysultan dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzeller bu çörekler....

canikom dedi ki...

canım mikro dalgada beş dakikada patatesi nasıl haşlıyorsunuz tşk edrim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...