12 Şubat 2008 Salı

KEKİKLİ KAŞARLI ÇUBUKLAR


4 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
karıştırılıp elenecek. 200 gr yumuşak margarin eklenip ovuşturarak granül hale getirilecek.
1 yumurta
1 tatlı kaşığı kekik
1,5 çay bardağı süt
azar azar eklenerek yoğurulacak.
*unlanmış tezgahta yarım santim kalınlıkta açılacak ve üzerine yumurta sarısı sürülecek, 1 su bardağı kaşar peyniri serpilecek. 1x10 cm lik şeritler kesilecek.
*175 derecede kızarana kadar15-20 dakika pişirilecek..

Afiyet olsun

6 yorum:

Fulya dedi ki...

Ne güzel olmuş bunlar böyle.Arkadaşım çayı hazırla geliyorum.

Papatya Prenses dedi ki...

Missss gibi hem kekik hem kaşar daha ne olsun:)
Ellerine sağlık canım.
Hayırlı akşamlarr

ESRA dedi ki...

kek hımm kokusu burnuma geldi:)çok güzel görünüyor ellerine sağlık.sevgiler...

Aynur Yaren dedi ki...

Cok güzel lezzetler bunlar,hazir aliyorum,galiba eriniyorum yapmaya.Ama el yapimi elbette cok daha lezzetli olur.Görüntü harika zaten.Ellerine saglik.

DevrimHobby dedi ki...

Canim ziyaretinicin cok tesekkürler senin mamalarinda cok nefis ellerine saglik yine gel emi :o)

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

ellerine sağlık canım
çok nefis görünüyor.

sevgiyle kal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...