6 Şubat 2008 Çarşamba

BAHARATLI KURABİYELER


1 paket margarin
2 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı karabiber
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
1 tatlı kaşığı tuz

Üzeri için yumurta sarısı
susam, haşhaş


*Ben çok fazla olmasın diye yarım ölçü uyguladım.
*Margarini eritip ılıtalım
*Diğer malzemeleri ekleyip yumuşak bir hamur yoğuralım
*Yuvarlayıp yağlı kağıt serilmiş tepsimize dizelim.
*Üzerine yumurta sarısı sürelim susam, haşhaş serpelim..
*180 derecede kızarana kadar pişirelim.



6 yorum:

Fulya dedi ki...

Ya bende bugün hiç akıl yok.Buraya yazacağım yorumu bir altta ki tarife yazdım.
Bari içli köftelerinde yorumunu buraya yazayım.Çok güzel görünüyorlar.Eline sağlık.,
Ama baharatlıları hemen deniyorum.

Lezzet Gemisi dedi ki...

BEN DE BU MİNİ MİNİ KURABİYELERDEN ALABİLİRMİYİİİMMMM.... ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR. ELLERİNE SAĞLIK.

kizilciksurubu dedi ki...

Canim benim blogspota gectigini bilmiyordum,hayirli olsun.Kurabiyelerin de nefis olmus,bir tane aldim haberin olsun.Ellerine saglik canim.

kizilciksurubu dedi ki...

Belgincim benim blogda blogmansete tikla sonra miss zerrinin blogu gelecek oradan da tekrar blogmanseti tikla resmin altinda kodu var onu kopyeleyip sablonunda html kodu ekleye yerlestirirsen sanirim olur.Insallah yardimim dokunur sana,görüsmek üzere canim.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Selam belginciğim Kurabiyelerin de nefis olmus, karabiberli hiç denemedim yapmak lazım demakki :)) Ellerine sağlık.İyi hafta sonları...

Lezzet Gemisi dedi ki...

İYİ HAFTALAR, SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...