1 Şubat 2008 Cuma

KATMER POĞAÇA


CANIM EMİNE'MİN BİZİM İÇİN YAPTIĞI , BİZİMKİLERİN BAYILDIĞI NEFİS KATMERLER... RESMİNİ ÇEKTİM AMA MAİL ATABİLMEM İÇİN DÜŞÜK ÇÖZÜNÜRLÜKTE ÇEKTİM VE KENDİME GÖNDERDİM...(BİZİM CANAVARLARIN SALDIRISINDAN SONRA KALANLARI ÇEKEBİLDİM ANCAK!) AMA BENİM DE AKLIM KALDI ...:((
KAYINVALİDEMLERE GİDERKEN HADİ YAPAYIM BARİ DEDİM VE ORTAYA HARİKA KATMERLER ÇIKTI YİNE...
VE BU GÜZEL LEZZETİ KOMŞULARIMLA DA PAYLAŞMAYA KARAR VERDİM VE ONLARA DA YAPTIM...EMİNE' M GÜLÜM SAĞOLASIN...
Geçelim tarifimize:
1 su bardağı ılık süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta (sarısı yüzüne sürülecek)
1 paket yaş maya
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
yumuşak margarin
*Ilık süt ve şekerle mayayı eritelim..
*Sırayla diğer malzemeleri ekleyerek yumuşak bir hamur yoğuralım.
*8 parçaya bölelim
*Aralarını yumuşak margarinle yağlayarak açabildiğimiz kadar açalım ve üstüste koyalım.
*12 üçgen parçaya keselim(son seferde ben 16 parçaya kestim daha minik olsun diye)
*Kenarlara herhangi bir iç malzeme koyalım ve saralım...
*Tepside mayalandırıp yumurtasını sürelim ve fırında 200 derecede pişirelim.
Afiyet olsun.






3 yorum:

Fulya dedi ki...

Arkadaşım benlede paylaşsan ne güzel olurdu.Eline sağlık çok güzel görünüyor

Papatya Prenses dedi ki...

Bu katmerlere bayılıyorum ben:) Yumuşacık ve enfes oluyorlar.
Ellerine sağlık canım.Hayırlı haftasonları..

sofraozlemi dedi ki...

ya bende yaptım bi kere bunlardan çok kabarınca şekli şemali kaçtı.:(
seninkiler ne güsel olmuş cnm..ellerine sağlık..
sevgilerimle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...