13 Nisan 2009 Pazartesi

KEYİFLİ VE LEZİZ BİR MASA-FAZİLET DEN:)

9 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm maşallah Fazilet hanım harika
ağırlamış sizleri afiyet şeker olsun kocaman öptüm...

MUTFAKISTAN dedi ki...

OOOOO BENDE GITMELIYIM FAZILET HANIMA ELLERINE SAGLIK
HERSEY HARIKA GORUNUYOR
SEVGILER CANIM

tatesal dedi ki...

Aman Allahım nasıl güzel lezzetler bunlar,o sofrada olmak lazımmış...Ispanak kökünden turşu ilk defa duydum ama nefis olur diye düşünüyorum...

HÜLYA dedi ki...

fazilet hanımın elelrine sağlık maşallah harika bir masa hazırlamış sizlere...

sizlere de afiyetler olsun... sevgiler

nilbutikpasta dedi ki...

fazilet hanımın maşallahı var ablacım.ne güzel iştah açıcı şeyler hazırlamış öyle ellerine emeğine sağlık.sizlerede afiyet olsun sevgilerimi bırakıyorum

neslihan dedi ki...

Fazilet hanımın ellerine sağlık.tam bir şölen bu sofra.herşey harika.afiyet olsun canım.sevgilerimle....

şehnaz dedi ki...

slm,hepsi birbirinden lezzetli gözüküyor.ellerinize sağlık.kekcafe

lezzet sefasi dedi ki...

Hersey nefis olmus keyiflibir masa afiyet olsun.

nilay dedi ki...

Var ya kabaklar acayip cezbetti beni.
Her şey mükemmel görünüyor.
Sofralarınız bol, sohbetiniz daim olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...