21 Nisan 2009 Salı

SOSLU KABAK TOPLARI


SOSLU KABAK TOPLARI

Malzemeler:

2 kg kabak
2,5 su bardağı şeker
1-2 karanfil
Ceviz kırığı
Dr Qetker beyaz çikolata sosu
Rendelenmiş çikolata

Yapılışı:

*Buraya tıklayarak kabak tatlısının yapılışına ulaşabilirsiniz.. Tekrar yazmıyorum
*Tatlımızı piştikten sonra olabildiğince süzdürelim ve soğutalım
*İyice eziyoruz ve elimizle top yapıp poğaça gibi içine ceviz koyup kapatalım
*Servis tabağına dizip, üzerine tarifine göre hazırlanmış beyaz çikolata sosunu gezdirelim
ve rende çikolata ile süsleyelim

Afiyet olsun:)

5 yorum:

derya dedi ki...

Süperrrrrrrr tam benlik olmuş canım
ellerine sağlık kocaman sevgiler...

lemaninignesinden dedi ki...

kabaga bayılırım görüntüsüde ne güzel olmuş ellerıne saglık

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık:) kabakla yapılan her tatlı güzel..

lemanice dedi ki...

ne gadder gözeldir şimdi bu...ellerine sağlık ilk kez gördüm bu tarifi.sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Kabağı çok severim bu şekilde sunumuda çok şık olmuş Fazilet hanımın ellerine sağlık...canısı blog listende ben yokmuyum benmi göremedim acaba:)
Çoook öpüyorum hayatım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...