25 Ocak 2009 Pazar

NACİYE'DEN NEFİS LEZZETLER



VİŞNELİ YAPRAK SARMA

BEŞAMELLİ ISPANAKLI KREP


BAYAT EKMEKLİ KARNABAHAR SALATASI
MİLFÖYDE BAGET TAVUK

KABAK PASTASI

FINDIKLI TAHİNLİ KEK
Arkadaşımı ziyarete gittiğimizde bizler için hazırladığı güzel menü karşınızda bugün..İnanın hepsi birbirinden lezzetli, çok pratik tarifler...Naciye ciğim sağolsun bizlerle paylaştı, ben de sizlerle paylaşıyorum... Buradan tekrar çoook teşekkür ediyorum , öpüyorum onu sevgiyle...:)



Tarifler için linklere tıklamanız yeterli :))



10 yorum:

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

ablacım çok güzel bir sofra çokta lezzetliler.yapanın ellerine sağlık.yiyenlerede afiyet olsun.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle

Sevil Altunel dedi ki...

MMM ne güzel lezzetler bunlar..yapanların ellerine sağlık..yiyenlerede afiyet olsun.bizede tarifler kalsın:(sevgiler..

neslihan dedi ki...

Naciye hanımın ellerine sağlık.herşey harika ve çok leziz görünüyor.kabak pastasını çok merak ettim.tarifleri bekliyorum.afiyet olsun canım.sevgilerimle...

derya dedi ki...

Canım arkadaşının ellerine sağlık hepsi enfes leziz,mutlu haftalar dilerim öptüm...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

ellerinize sağlık sofra nefis ama ben ençok vişneli yaprak sarmanın tadını merak ettim sevgiler hayırlı geceler

SMİLENA dedi ki...

vişneli sarmayı çok merak ettim.naciyenin ellerine sağlık.hepsi harika görünüyor.
ah benim rahmetli ananecimin adı da naciyeydi....

birsence dedi ki...

belginciğim herşey çok güzel ama ben en çok vişneli sarmayı merak ettim....güzelmiydi gerçekten??? öpüyorumsseni..naciye hanımınmda ellerine sağlık...

Aysultan... dedi ki...

Herşey çok güzel Naciye hanımın ellerine sağlık,yiyenlere de afiyetler olsun...

nilay dedi ki...

Oy oy oy nasıl bir sofradır böyle . Hepsi birbirinden farklı ve güzel tarifler. Milföylü tavuğa bayıldım. Ben de misafir ağırlarken yapayım.
Naciye hanımın ellerine sağlık

Didem dedi ki...

Fındıklı tahinli kek çok güzel görünüyor eminim lezzetide harikadır,yapmayı çok isterim tarifini eğer yayınlarsanız sevinirim...

Didem
http://mutfaktakiyasam.blogcu.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...