10 Ekim 2008 Cuma

RAMAZAN'IN SON İFTAR SOFRASI VE MANTAR SALATASI

KREPTE MANTARLI ET SOTE


TAHİNLİ VE ÇİĞ KÖFTETARHANALI MERCİMEKÇORBASI
BADEMLİ SEBZELİ PİLAV


KREPTE MANTARLI ET SOTE


KARIŞIK HOŞAF

ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR

PEYNİRLİ BÖREK


Yengemin emeğiyle ben kendi tarifimi sizlerle paylaşmak istiyorum

MANTAR SALATASI
1 paket mantar

1 adet havuç
Konserve mısır
Maydanoz
Salatalık turşusu
Taze soğan (istenirse)
Sıvıyağ,limon suyu,tuz

Mantarlar temizlenip kararmaması için limonlu suda haşlanır.Bütün malzemeler doğranır.Limon suyu,tuz ve yağ gezdirilir.


Biraz tembel miyim ne??? Bu kadar zaman oldu, bayram seyran derken gerçi benim de çok yoğun günlerim oldu ve bu güzel masanın sizlere sunumu bu yüzden bu kadar gecikti ..Sağlık olsun:)) İşte şimdi geldi ...Ama tarifler sonra gelecek...:))Sevgili abim ve yengeme , ayrıca canım Merve'me tekrar çoook teşekkürler..
Şimdilik sağlıcakla..

8 yorum:

Leyla Poyraz dedi ki...

Belgincim vallaaa görüntüler muhteşem ellerine sağlık canım..
sevgiler iyi hafta sonları diliyorum....

Betül dedi ki...

Sofra süper, ellerine sağlık. Ben de sana güzel bir hafta sonu diliyorum Belgin'ciğim.

Sevgilerimle.

sofraozlemi dedi ki...

evet bu güzel sofraları bizden mahrum ettin suçlusun:D canım hazırlayanların ellerine sağlık herşey harika olmuşş

ѕєνιηç dedi ki...

Günaydınn belgincim yorum için tşk kurabiyelerimde afiyet bal şeker olsun:)
Sofranıza bayıldım sebzeli pilav ve krepte et favorim elleriniz dert görmesin:)
Sağlıcakla kalın.

derya dedi ki...

Belgin'cim maşallah sultanlara layık bir sofra hazırlamışsın.Ellerin dert görmesin hepsi birbirinden enfes lezzetler.
İyi hafta sonları dilerim canım,öptüm...

neslihan dedi ki...

OY OY SOFRA ŞAHANE,MENÜ HARİKA.AFİYETLER OLMUŞ VALLAHİ,DAHA NE OLSUN:-)))ELLERİNE SAĞLIK CANIM.TARİFİ BEKLİYORUM ET HARİKA GÖRÜNÜYOR,SEVGİLERİMLE...

Karen Hanim dedi ki...

Tembel mi? Bu kadar yemeği yaptıktan sonra kimse tembel diyemez!
Harika görünüyor.

antepası dedi ki...

Ne güzel yemekler.Bayıldım valla ellerine sağlık.Krepte et özellikle çok hoşuma gitti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...