21 Ekim 2008 Salı

ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ/FRİENDSHİP AROUND THE WORLD AWARD


Sevgili arkadaşlarım beni bu güzel ödüle layık bulmuşlar sağolsunlar..Simgesel olabilir ama yine akıllarına gelmek, kalplerde yer bulmuş olmak beni ziyadesiyle mutlu etti..

Hepinize çok teşekkür ediyorum tekrar

SEVGİLİ:

www.yapraksarma.blogcu.com

www.serapsingin.blogspot.com

www.gonlumdentadlar.blogspot.com

www.sofrakeyfi.blogcu.com

www.yenitadlar.blogcu.com

www.benimyemeklerim.com

www.zehra50.blogcu.com

Bu ödülün özelliği verenin bir fazlasıyla diğer arkadaşlarımıza dağıtmakmış .Ama sanırım herkes ben yazana kadar çooooktaaaaan ödülünü aldı...Kime uğradıysam var.:)O yüzden ben de beni yalnız bırakmayan, her zaman arayıp soran ,merak eden, ziyaretime gelen tüm arkadaşlarıma bu ödülü veriyorum.. Hepsi için yukarıdaki ödül:)))

Hepinize yürekten sevgiler can dostlar:)) Güzellikler sizlerle olsun...

2 yorum:

ozguluntarifleri dedi ki...

kutlarim canim odul almakta vermekte cok guzel:)
selam ve sevgilerr.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...