14 Mart 2009 Cumartesi

LİMONLU PARFE PASTA


Bu ara biraz yoğunum arkadaşlar, tarifleri düzgün ekleyemiyorum...Yorumları bile onaylayamadım günlerdir..Gelemiyorum, sizleri ziyaret edemiyorum..Kimbilir ne güzel şeyler paylaşmışsınızdır . Hep ha bugün- ha yarın derken bir türlü eski düzenimi yakalayamadım..
Ama inşallah tekrar rutinime döneceğim yakın zamanda...
Bugün sizlerle sevgili Nükhet Abla cığımın harika masasından çok lezzetli bir tatlıyı paylaşmak istedim.Aslında her zaman yaptığım gibi önce tüm masanın görüntüsünü yansıtmak isterdim ama resimler tam istediğim gibi çıkmamış..O yüzden ben de menüden tek tek paylaşımlar yapmaya karar verdim..Tekrar teşekkür ediyorum Nükhet Ablama bizlere sunduğu tüm güzellikler için:))

Eveeet, damağında ferahlatıcı bir soğukluk arayanlar için hem pratik, hem önümüzdeki sıcak yaz günleri için ideal...Deneyin pişman olmazsınız...


malzemeler:

4 su bardağı su
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı mısır nişastası
2 adet yumurta
3 limonun suyu
2 limonun kabuk rendesi
1 adet hazır pandispanya(pakette genellikle ikili olur, sadece bir adedi gerekli)
süslemek için hindistan cevizi


yapılışı:

*Pandispanya ve hindistan cevizi haricindeki tüm malzemeyi karıştıra karıştıra pişirelim.
*Ilıyınca minik minik doğradığımız pandispanyayı içine karıştıralım
*Islatılmış yuvarlak (veya dilediğiniz herhangi bir ) kalıba dökelim
*Buzdolabının buzluk kısmına koyup iyice donduralım
*Servisten yaklaşık 4 saat önce çıkaralım üzerine hindistan cevizi ile servis yapalım

Afiyet olsun..

8 yorum:

nilbutikpasta dedi ki...

ablacım çok güzel olmuş.ellerine emeğine sağlık.harika olmuş.güzel bir pazar geçirmen dileğiyle sevgilerimle

neslihan dedi ki...

Belginciğim ellerine sağlık.parfen harika görünüyor canım.sevgilerimle...

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

yine güzel bir tarif..eline sağlık..ayrıca ben limonlu lezzetlere bayılırım...kesinlikle deneyeceğim...sevgiler

EU MULHER dedi ki...

Wowww!! Canim, delicious cake!!!!


Kiss

derya dedi ki...

Canımmmm mutlu pazarlar ellerine sağlık harika bir pasta ilk fırsatta
deniycem kocaman sevgiler...

birsence dedi ki...

belginciğim yine neler yaptın sen böyle....döktürmüşsün yine....ellerine sağlık canım...öpüyorum seni...

AYSULTAN dedi ki...

BU ENFES BİR PARFEYE BENZİYOR.
NÜKHET ABLANIN ELLERİNE SAĞLIK:)

Gülfem dedi ki...

Tariflerinizi çok beğendim, elinize sağlık. Bundan sonra daha yakından takip edeceğim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...