30 Mart 2009 Pazartesi

PRATİK ÇİKOLATALI PARFE



Bugün yine önceki toplantımızdan, sevgili Nükhet abla mızın güzel kızı Derya'nın bizler için yaptığı nefis parfenin tarifinde sıra...Araya başka tarifler girdi özellikle biraz tatlı arası olsun istedim..Derya cığım tekrar ellerine sağlık canım:)
Her zaman olduğu gibi hem pratik hem lezzetli diyorum, dahasını yapıp yiyenler gelip yorumlara yazsınlar lütfen..:)


malzemeler:
2 paket krem şanti
2,5 su bardağı soğuk süt
2 paket kakaolu bisküvi
Damla çikolata
Ceviz
1 paket Dr Qetker çikolata sos



yapılışı:
*Soğuk süt ile krem şantiyi iyice kar haline getirelim.
*Kakaolu bisküviyi kırarak, cevizleri irice parçalayarak karıştıralım
*Çukur bir kaseyi strech film ile kaplayalım
*Üzerine karışımı boşaltalım
*Buzlukta donduralım
*Servisten bir iki saat önce çıkarıp, üzerindeki tarife göre hazırlanmış çikolata sos ile süsleyip servis yapalım



AFİYET OLSUN:)

10 yorum:

nilbutikpasta dedi ki...

çok pratik olmuş.yapanın ellerine sağlık.sizede afiyet olsun.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum.

Lezzet Gemisi dedi ki...

ŞAHANE GÖRÜNÜYOR. YAPANIN ELLERİNE SAĞLIK, YİYENLERE DE AFİYETLER OLSUN. İYİ HAFTALAR CANIM. SEVGİLER...

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

çabucak hazırlanabilecek bir tarif...teşekkürler...iyi geceler canım.

HÜLYA dedi ki...

arkadaşının elelrine sağlık canım .. parfeler oldum olası hep cezbetmiştir beni...gerçekten hem pratik hemde leziz oluyorlar..

afiyet şeker olsun

mahperi dedi ki...

Çok pratik bir tatlı. ellerine sağlık. Sevgiler

Sibel dedi ki...

Bu ne kadar pratik ve güzel bir tarif böyle eve gidip hemen yapmayı planlıyorum.. Tam benlik hem pratik hem çikolatalı :)Yapanın ellerine ve emeğine sağlık..
Sevhilr

Chaplin cafe (Burcu) dedi ki...

Parfeye bayılırım ben :)
Ellerine sağlık bir porsiyon aldım izninle :P

defneylebirlikte dedi ki...

canım bu parfeye yorum yazdım mı bilimyorum ama oğlum tepemde anne parfe yapar mısın deyip duruyor.mert ille de yap diyor.öyle nefis yani.nükhet ablaya selamlar.afiyetler olsun size...

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşme” üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar sayfamda, sevgiler.

Anonymous dedi ki...

Hello all
soma muscle relaxant

When you are taking Soma you may want to avoid drugs that will make you feel more sleepy, such as allergy medication, antidepressants and so on.
[url=http://beetleidentificationsite.com/]online soma[/url]
One of these popular medications is known as Soma, and it has helped thousands cure their painful symptoms.
http://beetleidentificationsite.com/ - carisoprodol online
To combat pain in the most effective manner while using Soma, one will want to follow a strict diet and sleep schedule.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...