20 Mart 2009 Cuma

LİMONLU MUHALLEBİ

Yapanlar zaten bilirler ...
Çoook hafif, yağsız olduğu için diğer tatlılara oranla daha ziyade tercih edilebilir, damakta bıraktığı tat ; limon kokusu ve ayrıca pratik malzemelerle kolay yapılabilirliğini de eklerseniz bence vazgeçilmez bir lezzet olabilir sofralarda..Hem küçük çocukların hem büyük(!) çocukların çok seveceği bu tarifi deneyin bana hak verirsiniz...
Diyet yapanlara da haftada bir kez önerebilirim:)



malzemeler:
1 lt süt
1 su bardağı şeker
1 adet limon kabuğu rendesi
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı sakız reçeli(şart değil ben sütlü tatlılarıma ekliyorum genellikle)
5 yemek kaşığı pirinç unu

Süslemek için:
Hindistan cevizi ve boncuk şeker

yapılışı:

*Muhallebi malzemelerini geniş bir kaba koyup sürekli karıştırarak kaynayana kadar pişirelim
*Bir iki dakika kadar daha pişirip servis kaplarımıza alalım ve süsleyelim..

Afiyet olsun

8 yorum:

derya dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

Ellerine sağlık.
Canım enfes görünüyor .
Afiyet bal şeker olsun ......
Sevgiler.

nilbutikpasta dedi ki...

HIMMM ABLACIM NEFİS OLMUŞ.BENDE ŞİMDİ LABNELİ MUHALLEBİ YAPTIM NE TESADÜF.TATLI KRİZİNDEYİMDE:)
ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

neslihan dedi ki...

canım ellerine sağlık.çok da şık olmuş.afiyet olsun.sevgilerimle...

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

ellerine sağlık.özellikle sakız reçeli çok güzel bir tat veriyor...tabii limon kokusu da harika...mmmm

rana dedi ki...

sevgili belgin ablacım harika olmuş muhallebi ellerine sağlık kimsecikler yok ben muhallebiyi öylece aldım gidiyorum :)buarada blogcu arkadaşlarımızdan birinin eşine malesef ciddi bi hastalığın teşhisi konmuş bunu büyük bi üzüntüyle öğrenmiş oldum onlar bundan sonra büyük bir mücadele verecekler ve inşallah bu savaşı kazanacaklar onlara bu anlamda bi nebze faydalı olabilmek adına başta onların niyetine olmak üzere tüm hastalarımıza 4444 salat-ı tefriciye ile şifa için destek olmayı düşündük sende katılmak istersen desteğini bekliyorum sayfama uğrarmısın ablacım sevgi ve selamlarımla...

birsence dedi ki...

belginciğim salatda muhallebide bu günlerde bana tam uyan şeyler...rejime girmem gerekiyorda:)) ellerine sağlık canım...öpüyorum seni...

Lezzet Gemisi dedi ki...

favorim olan sütlü tatlılara bir alternatif daha öğrendim bu sayede. ellerine sağlık canım. sevgiler....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...