1 Mart 2009 Pazar

LOKUMLU KURABİYE




Üst üste kurabiye tarifi verdim ama inanın değer çok güzel bir kurabiye... Kurabiye canavarlarına duyurulur...:)) Fazla kaloriden korkmayanlar eminim bir taneyle kalamayacaklardır...
İşte tarif:
LOKUMLU KURABİYE:
malzemeler:
250 gr oda sıcaklığında yumuşamış margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yumurta sarısı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un
İçine koymak için lokum
[****Çok gevrek olmasın derseniz iki kaşık yoğurt ilave edebilirsiniz hamuruna]
yapılışı:
*Un hariç tüm malzemeyi özleştirelim ister elle, ister mixerin hamur aparatıyla
*Unu mümkün mertebe azar azar ekleyelim, ele yapışmadığı anda bırakalım eklemeyi
*Yarım saat üzerini kapatıp dinlendirelim
*Ceviz kadar parçalar koparalım ,avucumuzda açıp içine bir tane lokum(ben fıstıklı lokum koydum) koyalım ve yuvarlayarak kapatalım
*170 derecede beyaz kalacak şekilde pişirelim..Çıktığında yumuşak olabilir,sonra sertleşiyor.
*Üzerine ben tarçınlı pudra şekeri eledim, siz gönlünüzce süsleyin:)
Afiyet olsun...



13 yorum:

nilbutikpasta dedi ki...

günaydınlar ablacım.ellerine sağlık nefis bir görüntü tarifi en kısa zamanda bekliyorum.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

gül dedi ki...

bekliyorum tarifini harika görünüyor çünkü eline saglık

derya dedi ki...

Canım tarifi sabırsızlıkla bekliyorum epeyidir ziyaretime gelmiyorsun özledim sımsıcak sevgiler muhteşem haftalar dilerim...

kizilciksurubu dedi ki...

Yine cok hrika kurabiyeler yapmissin, ellerine saglik canim. Sevgilerimle.

neslihan dedi ki...

Hımmmm,nefis görünüyorlar.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

hdidem95 dedi ki...

ah belgincim tşk ederim yorumun için bende tam kurabiye canavarıyım hani kilodan korkmasam yatacağım içinde ohalde yani:)) ellerine sağlık şahane görünüyor kurabiye sevgiler

nilay dedi ki...

Eşimin en çok istediği kurabiyedir. İnanılmaz lezzetli oluyor. Ellerine sağlık.

NarincE dedi ki...

Bugünlerde ben de lokumlu kurabiye yapmayı düşünüyordum. Bunun içine elmalı tarçınlı bir iç koyup, ponçik gibi de olabilir sanırım. Ben de öyle mi yapsam, naapsam?
Ellerinize sağlık. Eminim tadları da çok güzeldir.

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

görüntü zaten süper.gel de yeme şimdi..eline sağlık...

şehnaz dedi ki...

MERHABALAR,BU KURABİYELERE BAYILDIM.HARİKALAR.EN KISA ZAMANDA DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.GÖRÜŞMEK ÜZERE.KEKCAFE.BLOGSPOT.COM

Karen Hanim dedi ki...

Bu çok ilginç ve örijinal bir fikir!

derya dedi ki...

Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

şehnaz dedi ki...

CANIM ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER.BEN KURABİYE DÜŞKÜNÜ BİR İNSAN OLARAK BU KURABİYELERİNE BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...