11 Şubat 2009 Çarşamba

VİSNELİ YAPRAK SARMA

VİŞNELİ ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMA
Tarif edemeyeceğim kadar güzel bir lezzet.. Osmanlı mutfağına ait bir tarifmiş..Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.Naciye ciğim tekrar ellerine sağlık :)

Bunun için daha önce yayınlamış olduğum ZEYTİNYAĞLI YAPRAK SARMASI linkine tıklıyorsunuz ; malzemeleri ve yapılışını oradan görüyorsunuz..

Sonra hazırlanan malzemeyi yapraklarımıza sararken içine iki adet çekirdekleri çıkarılmış vişne de koyuyoruz...Sarma işlemimiz bitip de tenceremize hepsini dizdikten sonra üzerine suyuyla beraber vişnelerimizin sızan suyunu da ekleyeceğiz...
Pişip iyice soğuduktan sonra serviz yapacağız..

Afiyet olsun

5 yorum:

derya dedi ki...

Canım çok değişik bir lezzet verir
vişneler ellerine sağlık sevgiler...

meliha dedi ki...

İlk defa duyuyorum vişnelisini merak ettim.
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

neslihan dedi ki...

çok değişik bir tarif,daha önce duymamıştım ama denemeye değer sanırım.vişnenin ve yaprağın mayhoşluğu birlikte nefis olur.ellerine sağlık canım.sevgilerimle.

Melek* dedi ki...

ooooooo bayıldım gece gece karnımı acıktırdı ellerine sağlık cuman mübarek olsun

mosquito dedi ki...

İlk defa duyuyurum,bazen tuzlu yiyeceklerin içine tatlı karıştırmak gerçekten lezzetli olabiliyor.Ellerinize sağlık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...