4 Şubat 2009 Çarşamba

DOMATESLİ LEVREK BUGULAMASİ



Balık sevmiyorum ama bunu kesinlikle tavsiye ederim..Ben kokuya tahammül edemiyorum en çok...elimden kokusu günlerce çıkmıyor gibi paranoyaklık yapıyorum...Ama bu pişirme yöntemi inanın hem sağlıklı, hem de lezzetli..Şimdi de tam zamanı..Denemek isteyenler hiç tereddüt etmesinler bence...
Hem yapımı da çok pratik..biliyorsunuz sizlere olabilecek en kolay ve pratik tarifleri vermeye özen gösteriyorum.Bu da yarım saatte hazır olan bir yemek işte.
Malzemeler:
4 adet levrek(kişi sayısına göre)
1 adet limon
3 adet domates
1 yemek kaşığı tereyağı(ya da margarin)
2-3 adet defne yaprağı
tuz, karabiber
yapılışı:
*Balıklarımızı iyice yıkayalım(benim gibi eldiven kullanabilirsiniz)
*Olabilecek en yayvan ve geniş tenceremize önce yağı eritelim
*Üzerine hafif içini tuzladığımız ve defne yaprağı koyduğumuz balıklarımızı dizelim
*Kabukları soyulup halka doğranmış limonlarımızı, domateslerimizi üzerine dizelim
*Tekrar tuz karabiber serpelim .
*Kapağını kapatıp 20-25 dakika civarında pişirelim
*Bol roka salatası ile servis yapalım
Afiyet olsun

13 yorum:

derya dedi ki...

Canım harika olmuş çok uzun zaman oldu yapıp yemeyeli ellerine sağlık...Ayrıca sana bir soru sormuştum bana cevap yazmadın ağlıycam şimdi:))
Sorum karnıbahar salatası tarifinde öptüm kocaman...

Karen Hanim dedi ki...

Balık sevmediğinize göre belkide ben deneyebilirim. Sağ ol.

benimyemeklerim-nilbutikpasta dedi ki...

ablacım bende evde ve elde balık kokusunu hiç sevmiyorum benimde tercihim fırın.hatta dün bendede fırında levrek vardı:)
bu şekliylede çok pratik ve leziz olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle

defneylebirlikte dedi ki...

canım çok geçmiş olsun.özledim seni.yemek enfesss.hele de domatesler...ayrı bir lezzet.ellerine sağlık canım benim.

EU MULHER dedi ki...

Dear friend, I love the bass, a fish is very tasty. I do not like the smell it leaves the fish in our hands. kkkkkk

A big kiss and a hug


Big kiss for you.

Aysultan... dedi ki...

Eline sağlık harika tam diyetlik bana göre olmuş:)
balık sever biri olarak kızartmanın yeri ayrıdır bende:)

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

ablacim insallah memnun kalmisdir arkadaslarin sadrazam lokumundan cevabini sabirsizlikla bekliyorum sevgiler

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım,balığı çok severim,sevgilerimle...

ELBİSTANLI dedi ki...

merhabalar canım, sıkıntıda olan bir arkadaşımız için Ayet-el kürsi okuyoruz.1 ayet-el kürside sen okurmusun.hem okurum hemde benim içinde okunsun diyorsan bloguma yorum bırakırmısın..hayırlı akşamlar şimdiden hayırlı cumalar diliyorum..sevgiler selamlar..

Lezzet Gemisi dedi ki...

mmm.. kuzu kuzu tabağa yatmış, hadi gel beni ye diyor.. :) ellerine sağlık canım. nefis.

ELBİSTANLI dedi ki...

canım hayırlı geceler.bendeki dua kampanyası bitti.şimdi ranadan devam ediyoruz.http://7474632002.blogcu.com/
adresinden.rananın blogunda liste yaptık sırayla 10 arlı olarak benim içinde okunsun diyen bende okurum diyen tüm arkadaşlarımız için okuyacağız.böyle devam edip gidecek.senide listeye ekliyorum.ranaya uğrayıp yalnızca kendin okuyacaksan eğer en fazla 10 adt alabilirsin 2 kişi okuyacaksanız 20.hayırlı geceler hayırlı cumalar canım.desteğin için Allah razı olsun canım.bende okuduğun bir taneyi ranaya devrediyorum istersen ranaya uğrayıp arttırabilirsin.

lemanice dedi ki...

çok leziz basit ve sağlıklı daha ne olsun.bide aşaıdaki kabaklı pastayı kesin deniycem.sevgiler.

lemanice dedi ki...

ayrıcaaaaa bende blog listen de olmak istiyorum ona göre haaaaaaaaaa:)))))))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...