2 Şubat 2009 Pazartesi

KABAK PASTASİ (KABAKLİ MOZAİK PASTA)

KABAK (MOZAİK) PASTASI
Malzemeler:
1 kg bal kabağı
1 su bardağı şeker
100 gr ceviz
1/2 su bardağı süt
1 paket krem şanti
2 paket kepekli burçak bisküvi
yapılışı:
*Kabağı bir gün önceden şekere yatıralım , ertesi gün pişirelim yumuşayana kadar
*Bisküvileri rondodan geçirelim ve kabak ile karıştıralım
*Temiz bir naylonu hafif ıslatalım ve hindistan cevizi serpelim
*Kabağı ortasına yayalım
*Kabağın üzerine tarifine göre hazırlanmış "tek" bir paket krem şantiyi koyup naylon yardımıyla rulo yapalım
*Servis kabına alıp tekrar hindistan cevizi serpelim
****dilerseniz kabağın içine de dövülmüş ceviz koyabilirsiniz...
Afiyet olsun

7 yorum:

kizilciksurubu dedi ki...

Kabak tatlisi kendi basina harika bir lezzet zaten ve bir de diger malzemelerle birlesince harika bir tat ortaya cikmistir, eminim. Ellerine saglik canim.

birsence dedi ki...

belginciğim canım benim çok geçmiş olsun...bende perşembeden beri hastayım ilaç ilaç içim dışım ilaç oldu...halada iyileşemedim ama işe gelmek zorundayım:((
pastan nefis duruyor...kabağı çok seven biri olarak pastanı ağzım açık izliyorum....ellerine sağlık...
öpüyorum seni....

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım,çok güzel görünüyor pastan.mozaik pastayı çok severim,balkabaklı denememiştim ama eminim nefis olmuştur.deneyeceğim.sevgilerimle...

derya dedi ki...

Canım harika olmuş ellerine sağlık harikasın öptüm...

Melek* dedi ki...

canım ellerine sağlık görüntüsü çok güzel

Aysultan... dedi ki...

harika olmuş balkabaklı pastan:)
ellerine sağlık
sevgiler...

nilay dedi ki...

Kabakla busküvi birbirine acayip yakisiyor. Eminim çok güzel olmuştur. Ellerine sağlık
Ben kabak tatlısı yapınca , ezip içine büskivi doğrayıp mikrodalgada ısıtıp yiyiorum. Bayılıyorum bu lezzete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...