4 Mayıs 2009 Pazartesi

ÇİKOLATALI VİŞNELİ YAŞ PASTA





Çok pratik ve çabukça yaptığım bir pasta..Benim gibi acelesi olanlara tavsiye ederim. Ben pandispanyasını hazır pastaban olarak kullandım ama yapmak isteyenler için ölçüsü aşağıda..

Malzemeler:

Pandispanyası:

4 yumurta(oda sıcaklığında)

4 tepeleme yemek kaşığı şeker

3 tepeleme yemek kaşığı un

1 tepeleme yemek kaşığı nişasta

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya(veya limon kabuğu rendesi)

Ara Krema:

Dr Qetker cappucino aromalı cremole ve süt

Damla çikolata, dondurulmuş vişne taneleri

Üzeri:

Kakaolu krem şanti ve soğuk süt

Süslemek için çöp çikolata

Yapılışı:

*Krem şantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayıp buzdolabına koyalım

*Yumurtaları ve şekeri çok çok iyi çırpalım(kabı ters çevirince dökülmesin)

*Un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip söndürmeden yedirelim ve yağlı kağıt kaplı yuvarlak kelepçeli kalıba dökelim

*170 derece fırında yaklaşık 15-20 dakika kürdan testi yaparak pişirelim(her fırın ayarı farklıdır)

*Fırından çıkıp ılınınca ortadan ikiye bölelim ve süt, sulandırılmış reçel,bal vs. herhangi bir şeyle alt tabanı ıslatalım

*Üzerine paketteki tarife göre hazırladığımız cremoleyi sürelim.

*Damla çikolataları ve vişneleri yayalım

*İkinci katı koyup onu da ıslatalım ve dolapta hazır bekleyen krem şantiyle kaplayalım ve süsleyelim

İşte bu kadar kolay:))

Afiyet olsun

9 yorum:

Nihan dedi ki...

çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.

pembe tatlar dedi ki...

Canım sunumun harika hımmm nefis gözüküyor ellerine sağlık...
Bugün senin kolay parfenden yaptım gerçekten çok nefis oldu en kısa zamanda yayınlayacağım:))

defneylebirlikte dedi ki...

amanın da amanınn.ne süper bir pasta bu canımm.ba-yıl-dım!!ellerin dert görmesin.sevgiler...

Karen Hanim dedi ki...

Ben çikolata ve vişne beraber çok severim. Pratik yöntemi çok beğendim.

lemanice dedi ki...

oy oy oy nasılda hoş görünüyor bu pasta mmmm canım çekti şimdi:))ellerine sağlık arkadaşım.görüşmek üzere.

SerpiL dedi ki...

ya ama bu ne şimdi yazık bana bende istiyom hemde vişneli çikolatalı:P

Lezzet Gemisi dedi ki...

oldum olası, tatlıyla ekşinin bir aradaki lezzetine bayılırım. görüntü de bir harika... ellerine sağlık canım. sevgiler....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Canımcım bu tarafa yazmaya başladığımdan beri gelmiyorsun küstünmü bana yoksa:))
İyisindir umarım pastan muhteşem olmuş ellerine sağlık çook öpüyorum canısı

SOFRAM dedi ki...

Vişne pastalara çok yakışıyor, çok ta severim vişneli pastaları, sizinki de mükemmel olmuş, ellerinize sağlık, sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...