20 Kasım 2008 Perşembe

PATATESLİ KÜLAH





İstediğiniz sayıda milföy

200 gr kıyma

1 adet kuru soğan

Haşlanmış 3-4 orta boy patates

Tereyağı veya zeytinyağı

tuz karabiber

Üzerine yumurta sarısı





*Yemeklik doğradığımız soğanı yağda hafif soteleyelim

*haşlanıp ezilmiş patateslerimizi ekleyip onu da biraz kavuralım

*Tuz karabiber ekleyelim, içimiz hazır

*Milföylerin bir karesini beş şeride keselim.

*Bunları çelik hunimize (eğer yok ise kalın dergi yapraklarını huni yapıp yağlayarak kullanabilirsiniz)alttan başlayarak döndererek saralım.Ama önce hafifçe yağlamayı unutmayın

çıkarması kolay olsun

*Üzerine yumurta sarısı sürelim ve 180 derece fırında kızarana kadar pişirelim

*fırından çıkınca biraz ılınınca kalıbı içinden döndererek kırmadan çıkaralım

*Ilınmış içimizi dolduralım

*Bekletmeden servis yapmanızı öneririm:))





Afiyet olsun

3 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim süpersin maşallah enfes görünüyor bir tanesini alıp kaçıyorum valla dayanamadım,onun yerine kocaman sevgi ve öpücüklerimi bıraktım...

SMİLENA dedi ki...

yerim ben onları.çok lezziz görünüyorlar.ellerine sağlık

banu gökşin dedi ki...

çok şık ellerıne saglık nefıs .
sevgıler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...