3 Şubat 2012 Cuma

ÇİKOLATALI TAVUK GÖĞSÜ-2






Çok lezzetli bir tatlı :)  Aslında yeni değil, hatta bayağı önce blogcuda paylaşmıştım. Ama sanırım buraya eklemeyi unutmuşum...şimdi resimlerden arayınca bulamadım....Hadi gelsin o zaman :)


Benim daha önce yapmış olduğum diğer çikolatalı tavuk göğsü tarifime ulaşmak için de BURAYA veya BURAYA tıklayabilirsiniz..

ÇİKOLATALI TAVUK GÖĞSÜ


malzemeler:

1kg.Süt
100 gr.Margarin
2,5 kahve fincanı un(türk kahvesi fincanı)
2,5 kahve fincanı şeker
1Paket bitter çikolata

Yapılışı:

*Tenceremizde margarini eritelim ve un ilave edilip pembeleştirelim(fazla değil)
*Süt ve şekerini ekleyip sürekli karıştırarak pişirelim
*Koyulaşınca ocaktan alalım ve bitter çikolatayı ekleyelim ve mixerle 10 dk. çırpalım
*Islatılmış borcama döküp soğumaya bırakalım.(Ben minik kapları tercih ettim)
*Üzerini dilediğimiz gibi süsleyip buzdolabına kaldıralım
*Bir kaç saat bekletip dilimleyerek servis yapalım..(Biz kaşıkla !!!)

Denemeyi düşünenlere şimdiden afiyet olsun


1 yorum:

yukLex dedi ki...

çok güzel eline sağlık


www.yuklex.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...