19 Haziran 2008 Perşembe

MOZAİK PASTA

(Deepfreezden yeni çıkmış hali:))
2 kahve fincanı süt
1/2 paket margarin
2 yumurta
1/2 paket kakao
3 avuç toz şeker
1 portakal kabuğu rendesi(olmayabilir)
1 su bardağı ceviz
1/2 kg bisküvi



*Bir kapta 125 gram margarini eritelim
*Şeker ve portakal kabuğu rendesini ilave edip karıştıralım.
*Süt kakao ve yumurtaları çırpıp ekleyelim ve karıştırarak pişirelim.
*Sos ılıdıktan sonra iri iri kırılmış bisküvilerle ve cevizle karıştıralım.
*Yağlı kağıda (veya çok tavsiye etmem ama alüminyum folyoya) serip piramit şekli verelim.
*Buzdolabında en az 2 saat beklettikten sonra servis yapalım.



Afiyet olsun

6 yorum:

antepası dedi ki...

Çok severim mozaik pastayı.Olsada yesem:))

Lezzet Gemisi dedi ki...

NASIL SEVERİM ANLATAMAM. GÖRÜNCE BİR YUTKUNDUM VALLA. :)))) ELLERİNE SAĞLIK CANIM. HAYIRLI CUMALAR DİLERİM.. SELAM VE SEVGİLER....

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Mozaik pastayı kim sevmez ki:) çocukkenden beri pek bi severim. Heleki deepfreezden soğuk soğuk dondurma gibi çıkıyor mmm.

Eline sağlık. hayırlı cumalar canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM. SAĞLIKLI NEŞELİ GÜNLER DİLEKLERİMLE..... SEVGİLER....

Huriye dedi ki...

Canim sukur sayfani buldum google'de,iyi yapmisin açmakla valla,blogcu çok zor hale geldi. Opuyorum bir tanesi,yeni sayfama beklerim olur mu.

Merhabalar,etkinlik davetiyemi birakiyorum,beklerim,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Bu mübarek günlerin feyzi üzerimize, rahmeti geçmişimize, bereketi evimize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Regaip Kandili mübarek olsun... Selamlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...